YouTube може впровадити рекламу на рівні сервера — її блокування стане неможливим

Aдміністрaція YouTube у прaгнeнні рoзширити aудитoрію пeрeдплaтників Premium вжe безлюдный (=малолюдный) перший рік веде війну з блокувальниками реклами, але співтовариство предпринимать опір з порівнянною енергією. У підсумку технологічний гігант був змушений спуститися досить низько, щоб розглянути можливість впровадити рекламу бери рівні сервера, що загрожує серйозними наслідками.

Неофіційний застосунок YouTube Vanced покладався получи механізм перехоплення трансльованих платформою файлів, що містять оригінальний контент, подле знайомому, але вільному від реклами інтерфейсі. Новіша реалізація проєкту ReVanced передбачає модифікацію оригінального застосунку YouTube з інтеграцією деяких функцій, які дає підписка Premium, включно з блокуванням реклами. Досягненню цієї мети сприяє краудсорсинговий проєкт SponsorBlock, що дає змогу глядачам промотувати нативну інтеграцію реклами спонсорів.

Користувачі SponsorBlock розмічають нативну інтеграцію у відео, інформація зберігається в загальному репозиторії, і інші глядачі спокійно пропускають зазначені сегменти. Але чергова спроба Google здатна порушити роботу цього налагодженого механізму. Як повідомила одиннадцать надежд SponsorBlock у соцмережі X, адміністрація YouTube почала експериментувати з впровадженням реклами в стороні сервера. Відомостей для це нововведення небагато, але воно, вочевидь, може зробити неактуальними посилання сверху відео з тимчасовими мітками та маркери глав. Подле цьому сама платформа YouTube завжди знатиме тривалість реклами, яку самоё ж і інтегрує, тому вона зможе відповідним чином коригувати часові мітки.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.