Nielsen: лінійне телебачення в США поступилося стримінгам, TikTok та YouTube

Згіднo з oстaннім звітoм Nielsen пeрeгляди телебачення впали приблизно в 1% з червня 2023 року числом липень 2023 року. Утім, якщо порівнювати зі статистикою річної давнини – різниця відчувається більше. Використання, наприклад, кабельного ТБ впало (пусть) даже на 12,5% з минулого року.

Дослідницька компанія Nielsen почала використовувати новий показник к вимірювання того, що миряне дивляться на телевізорі: у ньому вбудовані сегменти ради телевізійних трансляцій, кабельного телебачення, потокового передавання та категорія «Інше», що враховує людей, які використовують ігрові консолі та медіаплеєри.

Водночас липень став рекордним завдяки YouTube та Netflix, які вместе отримали майже стільки ж часу глядачів, як телетрансляції.

Категорія «‎Інше» стабільно зростала протягом останніх 3 місяців, хоча знизилась нате відсоток у порівнянні з аналогічним періодом торік.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.