2024 — рік ребрендингу для realme

Відкритий фольга від Зaснoвникa тa Гeнeрaльнoгo дирeктoрa realme, Скaй Лі: “Дaвaйтe зрoбимo цe Рeaльним”.

Зaснoвник тa Гeнeрaльний дирeктoр realme, Скaй Лі, oгoлoсив, щo 2024 рік стaнe рoкoм рeбрeндингу чтобы realme. У листі були визнaчeні нова місія, позиціонування бренду та його смысл. Скай Лі повідомляє, що realme змінить свою позицію з «орієнтованого для можливості» бренду на «бренд-орієнтований», і це если фундаментом для стратегічного розвитку в майбутньому.

realme це достатньо молода та швидко зростаюча компанія, яка найкраще розуміє молодих користувачів. Бренд був   заснований в часи високої конкуренції получай ринку смартфонів і миттєво заняла своє місце завдяки фокусу держи відмінності: зробити кращі технології та дизайни доступними угоду кому) молодих користувачів по всьому світу. Вслед за останні п\’ять років realme отримала глибокі знання ради потреби молоді та продовжує надавати продукти з передовою продуктивністю та дизайном більш ніж 200 мільйонам користувачів за всьому світу.
План получи и распишись наступні 5   років для realme, змінити   свій середина на “трендовість”   на більш відкриту та широкомасштабну стратегію, щоб стати технологічним брендом, який краще розуміє молодих користувачів. Скай Лі сказав: «Наша нова позиція фокусується отнюдь не стільки на перенаправленні, скільки получи и распишись відкритті. Це буде напрямом ради наших довгострокових інвестицій та розвитку, що допоможе нам краще взаємодіяти з більшою кількістю молодих користувачів,   объединение всьому світу.»

Тепер realme акцентуватиме увагу нате брендовому та продуктовому досвіді більше, ніж раніше, маючи получи и распишись меті перевищення очікувань молодих користувачів, починаючи з неможливого та піднімаючи стандарти, щоб зробити їх РЕАЛЬНИМИ. Таким чином, realme переглянула свою місію, щоб більш зрозуміло висловити свої амбіції ради майбутнього розвитку: дозволити молодим користувачам за всьому світу насолоджуватися технологічними враженнями, які перевищують їх очікування. Залишаючись вірним своїм початковим намірам, realme если розвиватися з більшим фокусом та амбіціями, досліджуючи нові можливості, дивуючи та роблячи прориви, чтобы досягнення своїх амбіцій.

Від «орієнтованого держи можливості» до «бренд-орієнтованого». realme завжди режиссировать молодь в основу своїх комунікацій   та максимально орієнтується получай користувача. Це робиться к підвищення конкурентоспроможності компанії в трьох напрямках: “сила продукту”, “технологічна Силка” та “брендова сила”. Це дасть нам довгострокове та високоякісне зростання.

Пользу кого проривів “у силі продукту” realme продовжує прихильно відноситися впредь до своїх стратегій «Simply Better” та “No Leap, No Launch” , чітко визначаючи позиціонування в (видах трьох ліній продуктів: серія GT,   це   флагмани із топовим рівнем продуктивності; серія Number, це наступне покоління якості контенту; та серія C, це необхідний самое многое при мінімальному бюджеті.

Крім того, realme зосереджується сверху поліпшенні досвіду використання продукту в трьох напрямках: продуктивність, фотографія та проектирование, співпрацюючи із понад 30 провідними технологічними партнерами та вкладаючи більше зусиль у дослідження та розробку. Це позволить realme привносити останні досягнення технологій безпосередньо вплоть до своїх молодих користувачів.

Щодо брендової сили, realme залишається фокусованою возьми молодому поколінні, як найбільш вимогливому   та оптимізує механізм сприймання клієнта ради більш гнучкого та реагуючого підходу. Скай Лі сказав, що realme може безпосередньо впроваджувати нові дані “про” чи “від” користувачів у свій брендовий та продуктовий розвиток, навіть у середині проектів, створюючи брендовий досвід, який відчувається більш текучим, динамічним та тривимірним.
Фокусуючись получи и распишись силі продукту, технологічній силі та брендовій силі, realme може привносити останні досягнення технологій безпосередньо молодим користувачам, перетворюючи своє позиціонування   “ технологічний бренд, який краще розуміє молодих користувачів”, з ідеї в реальність.

Крім того, realme вк нове   гасло: “Зроби Це Реальним”. Нове гасло зберігає дыхание «Dare to Leap» від realme, акцентуючи увагу бери молодих користувачах та приносячи реальні, чіткі та власні переваги у їхній життєвий путь. На початку наступних п\’яти років realme залишатиметься вірним своїм початковим намірам, ростучи не переводя духу із молоддю, щоб стати технологічним брендом, який краще розуміє молодих користувачів та задовольняє їх духовні прагнення та емоційні цінності, щоб зробити це реальним.

Для realme:

realme — глобальна   технологічна компанія, яка наступательно завойовує ринок смартфонів, роблячи передові технології доступними исполнение) кожного. Вона пропонує безбрежный асортимент смартфонів та пристроїв про електроніки з преміальними характеристиками, якістю та трендовими дизайнами с целью молодих споживачів. Заснована Скай Лі в 2018 році та драйвом її духу «Dare to Leap», realme стала одним із топ-5 виробників смартфонів у 30 ринках світу всього вслед за три роки, а також вже вийшла для ринки Китаю, Південно-Східної Азії, Південної Азії, Європи, Близького Сходу, Латинської Америки і Африки, зі світовою користувацькою базою понад 200 мільйонів.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.